Press

السلام عليكم and Hello! Thanks for viewing my blog! do follow okay? THANKS :)

fo

fo

Khamis 23 September 2010 ♥

hee.hari ini hari Khamis!HAPPY gilaa!HAHAHA.

frst,tem BI.kan mekorg kenak suroh g luar kelas.dudok2 ah pondok PIBG ya.molah keja essay baa.pasal MY SANCTUARY.hoho.ngga2,aku sigek pun belom polah apa2.HAHA.ya benaa~mekorg nang bising abiss la.sampey knak bgik warning olh mdm Sue.sorry ckgu!HAHA.pangey geng mekorg nang gila baa.leput2 ku tetak bju Iza kenak taik.HAHHAHA.paloi ko Za!

pasyaa,tem PJK!haha.aku baa mantak bulak ckgu.eksen mdh posaa.skali ngga makan lam kelas.nang spnjang PJ ya.mekorg ngumpat pasal pengintuk!!!palat nya ya.mok tauk sapa??OMAS.hahaha.

dh tem Geo tek,ckgu Yusli moody.pahal ckgu?kaie an bini ka?tedahhh~HAHA.aku nahan tetak ngga Intan kenak marah ckgu.haha.bodo.pasya,tem rehat.ku SIK makann!!uwaaaa!dwan mkn ya paloi.ari2 sik bukak.eksen jak.kantin yg brsusun pnjang gara2 tok!ishhh.tikam telo ah dwan mkn ya lakk.tem Math,nang sikda papa best.Ya Allah!ngntok abiss aku.lelahh.spnjang ya juak engt syg ku!HAHA. ♥

tem PI pun samaa.tido jak keja ku.ngntok bahh.tem BA pun sikda papa bestt.tem blit tekk,ya c****a.HAHA.masok tok,4 or 5 kali kaa aku salah masok ketaa.ishhh.sikpa2.sabar jak ku.HAHA.
Daisypath Happy Birthday tickers