Press

السلام عليكم and Hello! Thanks for viewing my blog! do follow okay? THANKS :)

fo

fo

Friday :D penghulu segala hari.

Holla holla :D
assalamualaikum pembuka kata. ahaha. apaka? asa alem benaa ya. hehe.lamak daa sik updte blog ehh.err.hari ini,saya mao cerita pasal saya punya mimpi malam tadik!astaghaa.aku mimpi family aku kenak bunoh!Ya Allah haii.seksanyaa.aku pat merasa suma ya.huu!malas ku ceta lam blog tok.censored mmpi ya.ahaha.Intan jak tauk ehh.yala padahnya,kuar umah sorang sorang tem malam.marek kan aku btepon an Intan, Mr A & gay.ahaha.tem ujan gik ya.gelap juak lagik,mak ku sik bukak lampu ah luaa.nak masok umah tek,aku ttengok stor.fuhh.mcm ada smting laa ;O gikpun mak an bpak ku mdh, stor ya ngutik kit!p nang menalaa.aku gik salu dgr bnyi pelik pelik ah siaa.ehh,sik lalek juak.masok jak laa ah umah.p cpat cpat ku masok!ahaha.nebes baa.haishh
baa baa.sampe sitok jak laa.mlas nak updte blog panjang panjang.skda cta gik ku.babai blog :D
Daisypath Happy Birthday tickers