Press

السلام عليكم and Hello! Thanks for viewing my blog! do follow okay? THANKS :)

fo

fo

Setia? Gerek? Curang? Scandal? wuhuu *LOVE TALK* ♥

"zaman nektok susah carik org yg setia. kan kan? ;O so mun tokrang da gerek nak setia ngn tokrang. bsyukorla ohh. hargai lah org ya sblom nya ilang :)"

benda nak atas yatek aku post lam Facebook,hehe.P nang benalah bah.susah ba mok carik org setia nektok.Laki Pompuan sama jak.Aok,aku ngakuk aku tok pun bukannya jenis nak setia,ya pun before aku jmpa Ameng(gerek kinek)hehe.thanks syg!sbb ktk kmk sik bani mok scandal,benaaa!sikbulak tok ok ;)

kmk harap ktk sama juak ok? ;) sik guna curang & da scndal tok sbb kita akn kenak balit bah.aku penah merasa.sbb ya org mdh,"setiap perbuatan ada balasannya"

p/s:tok k biak nak beGEREK jak ok ;P *gatal mode ;3

ameyamiera ♥amengshamakh

love yuhhhhh! xD
Daisypath Happy Birthday tickers