Press

السلام عليكم and Hello! Thanks for viewing my blog! do follow okay? THANKS :)

fo

fo

Friend \(^o^)/

Assalamualaikum. okay, entri aku kali ni pasal Friends. Friends ni ada macam-2 jenis. antaranya ialah: *ehemehem dengar baik-2 ye*

-baik
-depan baik belakang macam *CENSORED*
-memilih *nak yang cantek, famous, cute, kaya blablabla*
-backstabber

Tapi, aku simok lah dapat kawan-2 camya. Memang, no one is perfect. Sometimes, kawan sendirik nak paling rapat pun boleh kelaie. Ya, contohnya, macam hari ini. Aku tau lah kawan aku banyak pandey. Kadang-2, aku rasa aku la orang paling BODOH antara sidak. Wahh, rendah diri giler. Sidak pandey Science, aku sik :( MAKAN HATI jak aku tek. Kisahnya, sikmok lah cita. Kecik Hati gila babeng. Sigek masa science aku sik tego & tengoknya haha jaik eh. Tapi sekpa, aku marah-2 ngan orang pun, sik lamak bah :) Grr, nevermind. Still love her lah muah muah x)

sincerely, amey ♔
Daisypath Happy Birthday tickers