Press

السلام عليكم and Hello! Thanks for viewing my blog! do follow okay? THANKS :)

fo

fo

After a longggggggg time :D




aaaaa, lamak dah sik update belog kesayangan ku tok. uh, whatever it is, PMR dah habis and Im Free :) Alhamdulillah, so Far so Good. Cuma, Arab jak lah. Aku sik menaruh harapan yang besar ngan Arab, Science, Math & KHB. Mintak-2 lah aku dapat 5A's ke atas pung dah syukur. Hihi. Masa tok, mekorang agik Pasca, banyak aktiviti, yang bes ada, yang sik bes confirmlah ada! Urgh. Tapi paling bes, Lawatan & Sukan. HOHO. Sik penah experience benda macamtok, SUKAN. Apa yang mekorang polah:
- Berjalan dalam parit besar. Mesti jaga & tunggu ahli kump yang lain, mun sik patah balit and mula semula + pumping & ketok ketampi 50 kali. So sad seluar aku bisak, kenak kait pakuk rah tanggak masa otw mok turun ke dalam parit guna tanggak kayu. Kaki Ajeem and tangan Yasy berdarah lukak kenak paku. KESIAN.
- Nekik tiang gol. *ala-2 tembok. *dari ujong belah kanan sampe belah kiri. LOL. Mimin gugok. oh, ya sakit.
- SpiderWeb. macam biasa, sik boleh kenak tali.
- Bom. Sik boleh melangkah ke tempat yang ada bom, mun sik kenak start all over again. *Dush. bena ndak ayat ku kah.
- Merangkak atas tanah! GIla. Tok lah paling sik sanggup. Ih. Dahlah ada lipan.




TAPI, nang beslah. Hargai masa tok, kelak nyesal. Last day gik aku rah sekolah, hari Isnin, Insya'Allah :) Lastday sukan, esoknya aku sik datang kalik, mok pack barang :D hehehehehe sik saba ihhh.
-
Daisypath Happy Birthday tickers