Press

السلام عليكم and Hello! Thanks for viewing my blog! do follow okay? THANKS :)

fo

fo







Now banyak benda yang bermain di Fikiran aku -.- Pagi tadi aku keluar breakfast with my mom and dad at lutong. My daddy told me that banyak orang SSB kenak transfer pegi KL. And MAYBE my daddy is one of them. Ahhh, aku takpatut terlalu berharap. Aku cuma dapat berdoa dengan ikhlas. Kalau bena ditakdirkan pindah, aku AOK ajak (: This time aku simok bising bising dolok tunggu confirm baruk aku padah orang sobsob :*> InsyaAllah bulan 6 tahun 2012 ;) Ya punnnnn kalau boss bapak suroh bapa pegi hihi. Excited je lebih aku ni :) Nevermind. Kita tunggu dan lihat. Harap-2 lah dapat hoh. Aku dah siktahan diam Miri x( Okay. Cukuplah sampai di sini. And, takziah kepada bapak Azira Aziz yang baruk meninggal. Al-Fatihah.
Daisypath Happy Birthday tickers