Press

السلام عليكم and Hello! Thanks for viewing my blog! do follow okay? THANKS :)

fo

fo

Congratulations to PMR Candidates 2011 (:



Anyong ^^ How are you today? Haha **Ayat Komsas sangatla. Ahhh. Tengok tajuk pun dah tau kan? Yesterday, 22 Disember 2011 hari yang mendebarkan bagi semua PMR Candidates 2011 termasuklah aku. Hmmm. Results aku biasa-2 je tapi Alhamdulillah lah :') Atleast lah kan, di antara 3 benda yang aku mintak dengan Allah, 1 kena makbol. Mok tauk apa? Kawan-2 aku dapat keputusan yang bagus-bagus. W'pun aku sikdapat apayang aku maok x(



Congratulations to my BFF;

♔ Azimah 9A's
♔ Nazilah 9A's
♔ Atie 9A's
♔ Qilah 9A's
♔ Anno 8A's
♔ Aini 8A's
♔ Intan 7A's
♔ Janjan 7A's
♔ Mimin 7A's
♔ Amey 4A's
♔ Yasy 3A's
♔ Akma 4B's

Okay lah kan. Dalam kelas 3 Al-Abqari aku jak paling down. Hmmmm sedeh lah kan :'( Tapi syukolah. Pindah? Sik tauk bila bah eh :( Aku mok sekolah SMK seksyen 10, Kota Damansara. Hehhhhhhhhhhh. FRUST EH. Saba jakla. Friends lain semua dah ada list sekolah baru tahun depan. Hmmmm sedihla mun sidak sekda x'O Papa pun, Aku sayang tokrang :) tokrang lah BFF dunia akhirat aku (Y)
Daisypath Happy Birthday tickers