Press

السلام عليكم and Hello! Thanks for viewing my blog! do follow okay? THANKS :)

fo

fo

why so shit, buddy?



uuuuuuuu. that's me.

I GET ANNOYED EASILY.
Sikit jak kau nyakit ati aku, fullstop.
sekda ku layan ko. bena. entah lah. sejak sejak tok, rasa sakit hati yang teramat dengan si X tok. ko rasa ko perfect gilak?! mok komen aku macam-macam? babi. aku berguro sikit pun alu kenak anok. dah anok ya mulut sik bertapis. ko seda sik aku sapa? aku tok kawan kau dari form 1! okay lah. mbak loya pasal laki SUKKKKKK muka berseri seri. ko mok ilang kawan ka ilang laki? sometimes, aku rasa apa guna aku jadi kawan kau oh? aaaaa pake masa "semadi sekda kawan", "semadi dekat sekolah". camya kah ah?! sakit ati aku sekda sapa tauk bia ku molah muka ngan kau. bia ku senyum tetak ngan orang lain. kau loya pun cita pasal dirik jak. aku tok macam, "eh apa loya torang tok" "apa ya apa ya"? macam lambat connect. kau ngan dunia kau, aku dunia aku. YOU YOU I I. stfu idc! kau nak nego ka nak berguro ka mulut bertapis bah. aku pun manusia juak. walaupun aku BFF kau, janganlah polah aku macam aisjbcoasbcsjabc. and, janganlah ambik kesempatan atas kebaikan aku. aku sik berik eboh mintak bah aku sik suka! get it?! aku sikmok layan kau kah apakah terlampo sakit ati kah aku sikmok layan kau sekejap kah kau boleh molah muka innocent. wahai X, bila gik ko mok sedar? everytime ko molah aku kecik ati/sakit ati, aku rasa macam...... mok padah depan2 kau. " kau X, sikdapat kah ko sik molah aku sakit hati?" rasa nak, eeeee dicacak jak :'''( aku tauk bah ko pandang rendah ngan aku, aok KO PERFECT bagus dalam segala hal aku tok apa jakla. WHATEVER.

as your BFF, aku sayang kau bah aku sikmok friendship kita camya jak~ so, ubahlah perangey kau ya. sebelom aku nang bena bena sik tahan ngan kau aku sikmok layan ko gik.

okbye, X

A M E Y
Daisypath Happy Birthday tickers