Press

السلام عليكم and Hello! Thanks for viewing my blog! do follow okay? THANKS :)

fo

fo





Hai, I guess semua orang ada cita cita kan? Hmm. Tokrang maok jadi apa? Aku? Aku. Hmmm. Aku maok jadi a successful businesswoman. Ah, you know. Yep, tok cita cita aku kinektok. Yer maok tauk? Dolok cita cita aku maok masok Akademi Fantasia bah, maok jadi artis/penyanyi. HAHAHA. Lmao. Then, aku pernah bercita cita maok jadi polis, cashier, doktor and yang paling best, MAKEUP ARTIST yo. Haha. K, enough. Start suka business business tok masa mamak ada kedey dolok, selalu tengok mamak berjual beli so start dari sia aku mula minat ngan business. Hehe. Salu tolong mamak ngira ngira apa indah. Zzzz. One day, aku harap aku dapat jadi apa yang aku maok, aku maok ambik course business. InsyaAllah. Abang abang kakak aku dah graduate, so, aku dalam journey mengejar cita cita aku. Doakan aku jadi wanita yang berjaya suatu hari kelak. Okaylah. Thats all. Annyeong ^^
Daisypath Happy Birthday tickers