Press

السلام عليكم and Hello! Thanks for viewing my blog! do follow okay? THANKS :)

fo

fo

BLACKBERRY USER



B L A C K B E R R Y :)

BB dah jadi trend biak dah kinektok. YERR. termasoklah aku :D nasiblah kawan aku banyak nok ada BB juak. BB contact aku siklah banyak kedak si BULL haha sorry BULL k. 60 jak :) orang yang dikenali jak. abang kedirik malas ku add kantoi segala status aku nak mencarut kelak. ada di anok nya. #aih. ria mekorang tiga gerek kakak ku, kakak aku, aku ngn adik gerek kakak ku. ENDY, IJAN, kakak ku, AKU :) 
kuar sama main bowling nak. SUMA k BB except kakak aku. haha. bukan mok RETIS. tapi, yalahtek. nektok sine sine jak nemu orang k BB. ucak pun dah ada BB hahah cali bah upgrade dah ucak nektok oh. bencik ku nangga. MAJU dah. ANNO pun k BB :) haha. ABE LUQMAN AIMAN WAHYU. suma mok beli BB. apa daknya madah ngan aku? daknya sik gi kantin gik gumpol duit k beli BB taun depan. HAHAHAH leput jak ku denga cita torang ya. dah AIMAN ABE LUQMAN mala nanyak sal BB ngan aku. pasal BILL apa indah haha. eh jap gine ku boleh lupak ngn kawan ku sorang tok, AZRAI :) nya tok mok beli BB juak, nya madah kak PMR. ahaha TORCH katanya. sbb nya madah CURVE k mpuan. BOLD k laki. TORCH boleh duak duak. fakta buku ne tok oh? haha aku aok2 jakla oh. makseh juak ngan nya tok sebab suggest ngn aku kdey BB nak HOT. gila belipat lipat bulu mata ku nangga. p harga mok taukkkkkkkkk. PERGHHHHH. dah aku lom gi permy mall mok beli case union jack ya. nangis ku kelak mun abis. hergh. ok lah ya. banyak dikenali k BB :) 

MAJULAH BB UNTUK NEGARA <3 p="p">
Daisypath Happy Birthday tickers