Press

السلام عليكم and Hello! Thanks for viewing my blog! do follow okay? THANKS :)

fo

fo

im melting :)




IMRAN KHAN :) 

hei, melting saya tengok awak. pagi tadik bangun bangun terus bukak TV, taknak breakfast dulu. saya dengan kakak saya chill depan TV :) bukak lah cerita ABO. tengok tengok ada cerita tambi,  EK MAIN AUR EKK TU aka  One me and One you :) 

tengok tajok memang lah tak best kan tapi disebabkan diorang berlakon dekat Las Vegas, LAYAN jakla. cerita ni pasal sorang laki yang NERD, STRAIGHT berkenalan dengan sorang perempuan yang memang gila and happy go lucky. last last, laki tu suka dekat perempuan tu. awww :) TAPI, perempuan tu anggap lelaki tu mcm bestfriend dia. alamak. sedihnya! at the end, diorang kawan :')

okay, nama dia RAHUL KAPOOR. but his real name is, IMRAN KHAN. age dia 29 years old. and tinggi dia 180 :) kira saya bawah bahu dia lah :D his mommy ka daddy yang  muslim. he was BORN in USA. no wonder lah muka ada orang puteh sikit. 

yang sikpat tahan ya, HIS EYES. cair gilaaaaaaa. dah aku tok nang sikdapat tengok lelaki yang BERMATA KACAK :) im melting. awwww. kalau boleh, aku nak dapat husband macam dia! pakistan + british :D

O K A Y T H A T S A L L :)




Daisypath Happy Birthday tickers